Kediannesi123 hangi hastanede çalışıyordun doktorun kim canim
9+6 mide bulantısı halsizlik var benim de 31 aralıkta gitmiştim doktora
Sevgiglc bulantım hiç yok ama halsizlik bende var yiyeyim içeyim oturayım modundayim
Kizlar aseren var mı bu aksamm bende durumlar çok fena yaaa 🤪🤪