Hiç unutmuyorum halam bir gün bi akrabamız için demişti üç tane baklavayı bir dakikada yedi kesin kızı olacak 😂 gerçekten kızı oldu 🙈 yani bizim buralarda ekşi ve tuzlu aşerince erkek, tatlı yiyince kız derler. Aslında vücut o an neye ihtiyaç duyarsa onu istiyor 😊 ben tatlıdan tiksinmedim ama yedikten sonra rahatsız oluyorum. Ekşiye hiçbir zaman yol demem.