Leyyale Ben hamile olmadan oncede tatlidan ziyade eksi ve tuzlu seyleri daha cok severdim. Hamileykende bi degisiklik olmadi. Hala ekşi tuzlu seviyorum. Tatli cok aramiyorum. Ve oğlum olacak:)
serapbttl Sedagb çin takvimi kız diyor ama daha cokkk var öğrenmeme bı 10 hafta daha sabretmem gerekecek 😂😂
Sedagb serapbttl siz ne hissediyorsunuz peki? Bana kız dedikten sonra bile ben rüyalarımda hep erkek bebek görüyordum 😅
serapbttl Sedagb hiç aklıma erkek gelmiyor dilimin ucunda hep kız 🙈belki diyorum evde kedim var disi ona kızım kızım diyorum ondandır diye tam olarak bu diyemiyorum hiçbir şey düşünmüyorum o yüzden cinsiyet hakkında 🙈🙈
serapbttl Sedagb aminn inşallah hepiniz sağlıkla ve kolayca kucağımıza alalım 🥰🥰 yani ne olursa olsun evlat her türlü sevinirim bende 😍😍
Zeynep12- Oldi bende oyleyim başlardan beri ve hala da devam ediyor tatlı ve ekşi yemelerim suan 23. Haftadayım kızım olacak 😍
Melike0642 Oldi Bende tam tersi çok tatlı yiyorum başından beri hep tatlı şeyler istedim kızım olacak 🥰
Srnysl Sedagb bende başlarda tatlıdan tiksinip bol bol ekşi tuzlu yedim son aylarda ise deli gibi tatlıya aseriyorum oğlum olacak inşaAllah 🤲🥰