Bebeklimm Yanında sürekli ilgi bekleyen bebeleriyle ilgilenirken yakında gelecek olan bebeğine hazırlanan anneler nasıl geçiyor hamilelik 🙃
Srnysl Bebeklimm iki kızım var biri beş biri ucbucuk yaşında şuan 32 haftalik oğlumu bekliyorum hayırlısıyla 🤲 kızlarım çok hiperaktif ev darmadağınık canları sağolsun zor olacak benim için ama doğumda annem gelecek sonrasında da kiz kardeşim gelecek bir süre yanımızda kalacak Allah yardımcımız olsun hepimizin
Srnysl Bebeklimm tabi hamilelik de çok zor geçiyor ağrılar vs zorlanıyorum ama yapacak bir şey yok gülü seven dikenine katlanır misali bunlar da gelip geçecek biliyorum güzel günler yakındır 😊🥰
Zeynep0606 Bebeklimm merhaba 👋 bende 3. Kervanındanım 😊 7 ve 4 yas ogullarim var suan 19 hafta hamileyim buda oglan nasipse mayista dogumum 😊
mukaddesmasal Bebeklimm ben ikinciyi bekliyorum şimdiden düşünüyorum nasıl bakacam ev yemek çocuk çok zor şimdi bile zorlanıyorum zor oğlumu büyüttüm 2 yaşında şimdi en son tuvalet eğitimi kaldı çok zorlanıyorum çok yaramaz
Bebeklimm Srnysl biraz moral ve rahatlama oldu banada benimde 4 yaşında oğlum 15 aylık kızım var ve hiç anlaşamıyor abisi kardeşiyle 🙃
Snm35 Bir de ben varım yakında üç çocuklu olacak☺️ 11 ve 8 yaşlarında oğullarım var.11 haftalık olduk bakalım bu minnoşun cinsiyeti ne olacak? 🥰 Benimkiler büyüdü çok şükür.Evimize yeni bir nefes çok iyi gelecek inşallah🙏🏻 Özledik minik bebeği🥰
Bebeklimm Snm35 evet yeni bebek eve heyecanıyla cennet kokusuyla geliyor 😍sizinkilerin yaşları da iyi evde yardımcı olabilirler kendi işlerini yaparak
Srnysl Bebeklimm Bebeklimm benimkiler de hiç anlaşamıyorlar inanki ikisi de kız olmasına rağmen Allah büyük deyip geçiyorum pek karışmıyor um dağıtıyorlar kirletiyorlar neler neler yapıyor lar
Snm35 Bebeklimm evet çok şükür büyük oğlum sağ olsun şu an da çamaşır sermeye,Evi süpürmeye yardımcı oluyor ☺️ Hepimiz miniklerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻💕
N_A_Z_L_I_M Bende burdayım 🙋♀️ oğlum 7 buçuk kızım 6 yaşında 16+5 günlük hamileyim (cinsiyeti öğrenemedik henüz)
Tugba1421 Bebeklimm benimde 11 yaşında oğlum ve 8 yaşında kızım var 26+2 oğlumu bekliyoruz…rahata alıştık bakalım nasıl olacak
Bebeklimm Tugba1421 evdekiler büyük olunca daha kolay olur gibime geliyor inş herşeyiniz rahat geçer benim küçüğüm daha 15 aylık yavruma kıyamıyorum
aymira_27 Bebeklimm Bir oglum Bi kızım var. Oglum yolda 28 haftalık şimdiden cok zor bakalım dogunca nasıl olacak Rabbim kuvetimizi arttırsın 🤗🤲
Mls123456 2 kızım var biri 6 yasini doldurcak diğeri 4 yaşında 3.ye hamileyim şimdilik iyi gidiyor ama evde olmak çok bunaltti büyük kızı sürekli değişik şeyler istiyor bazen yetemiyorum bu üzüyor Bu virüs hayatımızı mahvetti olan çocuklara oluyor