Nnjwkwkl canım onu kuzenim yaşadı. Doğar doğmaz çocuk doktoru kontrol altına aldı geçti. Kuzenım de ebe o da çoğu kişi de görülebiliyo tedavi ile geçiyor ama sonra demişti zaten banada dedi eğer çıkarsa panik yapma önemli değil doğduktan sonra düzenli kontorlle normald dönüyo demişti. (Ama tabi bu ailede kronik bir rahatsızlık vs yoksa sadece bebekte görülen bir durum ise geçerli) yine doktorunuzla istişare edin elbette burdan söylenenlerle yinede doktorunuzu ihmal etmeyin