Ben de Metin beyin hastasıyım en başından beri biraz sorunlu hamilelik geçiriyorum kan pıhtılaşması çok yüksek 300 lük coraspin ve pegasys iğne kullanıyorum ilaç olarak en baştan Folik asit olarak pranatal life verdi guatrım var levotiraon kullanıyorum progestan kullanıyorum. Demir ilacı ve devit
31 hafta olduk çok sıkıntılı günler geçiriyoruz dualarınıza Katar mısınız beni ve bebeğimi 🤲