kadriye25
Yagmurplt25 merhaba ben 3 ay önce metin bey ile doğum yaptım. Araştırma ya da Buhara ikisinde de yapıyor isteğe bağlı. Sadece sezaryen yapıyor ücreti de 4 bin ₺. Eğer buharada yaparsanız hastaneye de ekstra ücret ödüyorsunuz araştırmada yaparsanız sadece metin beye ödüyorsunuz. Özel oda ayarladı bana metin bey 1 gece kaldım hastanede. Kum torbası koymadılar ameliyttan sonra asistan gelip eliyle karnıma bastırdı ama koridorda gördğm kum torbası koydukları da vardı demek ki gerekli ise koyuyorlar dedim. Onun dışında metin hocanın hastası olduğum için özel gibi ilgilendiler. Metin hoca da doğumdan sonraki sabah kontrole geldi bir de 10 gün sonra kontrole gel dedi onda da dikişlere baktı ultrasonla. O kontrolden de 200₺ ücret aldı bana bir tek bu saçma gelmişti zaten dünyanın parasını bayılmışız doğumdan sonra ki kontrolden ücret almayabilirdi. Başka sorunuz varsa cevaplayabilirim