babymom- lyl3006 ben sola yattığımda rahatlıyorum bebek sağıma çok baskı yapıyor zaten sağıma hiç yatamıyorum artık
esengl_ hazal_prensesim2021 bende 36+2 yim kasilmam var arada bebek toplanıyor o mu acaba bende bilmiyorum 😁
Ozlemtuncay momteacher yaaa bende sancım olunca duş alıyorum çıktıktan sonra bel ağrımı filan rahatlatıyor diye doğru bişey yapıyorum sanıyordum
hazal_prensesim2021 esengl_ evet özellikle gece yattığımda uyup uyaniorum ince bir karın ağrısı oluyor
esengl_ hazal_prensesim2021 o sancı işte gelip geçiyor hemen benim de o kasılma ile oluyor yavaş yavaş başlıyor sende de ince bir ağrı oluyor
hazal_prensesim2021 esengl_ hhhiimm ilk hamilelik olunca anlamıyor insan wallla ozaman yalancı sanci yaşıyormusun😄 sağol canım🙏