Benim 33. Hafta başlamıştı adet sancısı gibi sancılar girmeye. Sol tarafıma yatıp dinlenince azalıyor yada yatarken girdiyse ağrı yürüyünce geçiyor. Bence yalancı kasılma ama benimde ilk gebeliğim tecrübem yok yanlış bilgilendirmek istemem. Bide ayaklarımı sıcak tutup bol su içince çok olmuyor sancılar 😇