Adakumsal2018 Fasulyeninannesi ayyy süpersin Can’ım bunu söylediğin çok iyi oldu aynısını yapayım artık sabrım kalmadı öğreneyim yeter🐣😁
TubaUzar Yarenzcan ay olarak hesap tutma sende Doğum 40 hafta olarak planlanıyor takvimini ona göre tut
Ebaa Smile doktorlar söylüyor ama yarım ağızla söylüyorlar yanılma payı bırakıyorlar kendilerine insan tereddütte kalıyor 2 kere kız dedi ama hala pek eminimsi olamıyor 😂😂😂