Miyyu Benim 6+4 oldu inanılmaz miğde bulantım var sizinde öylemi ? Benim için henüz erken değil mi ? :(
Niltas Miyyu ya ne zmaan basladı yeni mi ben 5+5 im herhalde bulanmıcak diye seviniyodum . Genelde 5. Haftada baslıyo diyolar
Krcdmt Niltas SMGCLSZ Melo24_ Hav12316 Yagmurr277 Kdk mavipinokyo Zlyhh Miyyu kahve-cekirdegim yrnens17 Zamansizzz o zaman doktor sonrası buradan durumları paylaşalım. Aşağı yukarı herkes aynı zamanda gebe kalmış 🥰🥰🥰 hepimize Allah yardım etsin 🤰🏻🌸🧿
aasihan Miyyu Merhaba bende 6+3 teyim. Mide bulantım çok fazla günlük yaşantımı etkilemeye başladı artık. Yarın doktoruma mide bulantısı için ilaç yazdırmayı düşünüyorum bende 🥺
Krcdmt Niltas tam bende 5+5 im acayip iştahsızım. Midem hep dolu ,bulantım hiç olmadı .hep uyuyorum ve halsizim
Masal27 Krcdmt kusma çok fazla var özellikle sabahları iştahsızlık var ve tam uzandıgım sırada bişiler hissediyorum
Kdk Krcdmt bende uykusuzluk olarak gösteriyo kendini. Bir türlü uyuyamıyorum bide iki gündür sıcaklık basıyo 😅
Krcdmt Masal27 şu an bebeği hissetmen imkansız çünkü mercimek tanesi kadar . Miden kötü olduğu için öyle hissediyorsundur
Niltas kahve-cekirdegim bende henüz yok bulantı sadcee bas dönmesi ve uyku bakalım nasıl gecicek ☺️ Mide bulantım olmaz ins allah yardımcın olsun canm
Krcdmt Masal27 vallahi hiç öyle bişey olmadı bana , mide bulantım olmadığı için olabilir. Bilemedim 🙃
Niltas Melo24_ Hav12316 ne zman basladı bulantın benim baslamadı acaba hic baslamıcakmı ins baslamaz 😅😅
yrnens17 Niltas 6 haftalıkken gittim 2 hafta sonra gel dedi duyamadık kalp atışını inşallah 2 hafta sonra duyarız :)
Zamansizzz Krcdmt kesenin boyuydu o bugün de bebeğimin kalp atışını duydum doktorum çok zayıf atıyor dedi inşaallah küçük olduğu için böyledir
yrnens17 Anneballari58 sanırım kalp atışını duyduktan sonra herhangi bir sıkıntı olmadığı takdirde ayda bir dedi doktorum
SMGCLSZ Anneballari58 daha beni kalp atışını duymaya çağardı 20 ocakta ondan sonra bakıcaz ne zaman dicek
Niltas Zlyhh canım benim cok yakınız hepimiz saglıcakla alalım kucagımıxa🥰🥰 kendimle denk birilerini bulunca sevindiö
Niltas Masal27 bende gaz hissediyorum 😅 ama elimle karnıma bastırınca içimde bir sey var gibi bir histe oluyor belki psikolojik blmym 🥰