Doktorun ne diyorsa dinle derim günün gelmiş bebek gelmiyorsa bebeğini riske atma derim enn hayirlisi nasılsa senin için o olsun normal beklemissin demekki gelmiyor sezeryan kötü bişi değil her ikinizinde saglikla kavuşmanızı dilerim hayırlı doğumun olsun insalllah🙏