Kadersglm ben de sezaryen oldum fakat doktorum normal dogum icin fitille dogumu baslatti bnmde belirtim yoktu 3santim aciklik vardi 40+1 de dogumum basladi 5 saat sancı cektim doktorum sancıyı en fazla 3 gün cektirirm gelmezse sezaryen olursun dedi 5saatte aciklik sadece 1 santim ilerledi daha fazla gücüm kalmadıgi icin sezaryen istedm dikislerin acisi 1hafta zorladi maksimum snra duzeldi sezaryen aksami kalkip yurudum kendi isimi kendim yaptim bebegime de kendm baktm doktorunuza normal dogum icin suni veya fittille baslatamazmiyz diye danişın belki o sancıyla dogurursunuz 40dan snra suyu azalabilir veya kakasini yiyeblr yabi riksler olabilr doktorunuza dedigimi bir sorun belki o sekilde dogum yaparsnz