Esoo0698 Ah neskafemi 🙉 hamileligimin ilk başlari resmen aşerdim ama nefsime hakim oldum içmedim kolada ve meyveli sodayi da çok severim özellikle meyveli soda ama asla icmedim hicbirini 7.ayimiz doldu şükür az bi zaman kaldi doguma ondan sonra insallah içecem 😁 ama cipsi sorarsan o istegimi bastiramadim arada yerim 🙈