arzumrt MerveKaya38 birilerini geçtim eşim kızıyor onu yeme şunu yeme diye bende bebiş istiyormuş babası diyorum 😂😂
SERNUR Esoo0698 hamile kalmadan önce günde 3 büyük fincan nesacafe içerdim simdi ayda 2 fincan neredeyse hatta tam bitiremiyorum 😄 bu aralar 🍿 patlagına sardım 😄😄
Blablabla Esoo0698 ben başlarda kahve içiyordum. Günde 1 fincan olabilir diye nescafe. Burger King yedim iki kere arada yemeyi düşünüyorum. Çikolata yiyorum. Sucuk da yedim kola da içtim. Doktorum abartmadığın sürece normal hayatına devam et. Hasta değil hamilesin dedi. Bende öyle yapıyorum. Sakınılan göze çöp batar mantığına da çok inanıyorum.
SERNUR Esoo0698 ay hakkını helal et canını çektirdim 🙈 yakın oldugunu bilsem gel beraber yiyelim derdim 😍
Esoo0698 Hilalsny Bende 2 günde bir nescafe içiyorum 🐣 Zaten sigaramda yok çok şükür fazla yüklenmiş hissetmiyorum kendimi 😁
Bhralp0501 Çay ve kahveden midem bulanıyor ama bu hafta ben dr cips ve kola kaçamağı yaptım. Umarım zararı dokunmaz 😊 bir de canım hep hazır şeyler istiyor hamburger, kumpir, milkshake falan. Yapmaya üşendiğimden herhalde 😁
Mls123456 Gzdeee ilk hamileligimde hiç kaçamak yapmadım 2.Cide çok az simdikinde baya kaciriyorum hergün değil ama oluyor yani 😂 engel olamıyorum bunada şükür hamileliği boyunca sadece kola ve sigara içenler dolu