xserifebl bana da o şekilde diyen oldu ama diyelim ki riskim yüksekti sonra başka testler yaptırırdım. Onlarda yüksek çıktı ve ben aldırmak istemiyorum psikolojimi hazırlardım, yada diğerini düşünürdüm. Herkesin dilinde aynı şey. Doğuracağım yada doğurmayacağım çocuktan kime ne. O yüzden siz sadece kendi düşüncelerinize göre hareket edin ve kimseye birşey açıklama yapmanız gerekmediğini unutmayın i.