HappyMom Merhaba canımız annelerimiz, “İkili Tarama Testi Nedir?” başlıklı blog yazımız yayında! İkili tarama testi ne zaman ve nasıl yapılır? İkili kombine test İkili tarama testinin sonucu kesin midir? İkili tarama testinin değeri yüksek çıkarsa ne olur? İkili test sonucuna göre risk nasıl belirlenir? Burun kemiği ölçümü (nazal bone) nedir, neden yapılır? Kimlerin anomalili bebek doğurma riski daha yüksektir? İçerikler Linkte! 🚀 https://www.mutluanneleriz.com/2021/01/03/ikili-tarama-testi-nedir/ Yazımızı okuduktan sonra konuşalım mı? 🥰
Sinemerdogan HappyMom Doktorumuz 9.haftadaki muayenemizde ikili tarama testi yapıcaz dedi , herkesten 12hafta diye duydum. Sıkıntı olur mu acaba ? 🙏
Sirin_Melis 2 gün sonra 2 Li test randevumuz var 🙄 deneyimli anneler bilgi verebilir mi acaba sonuç ne zaman açıklanıyor, kan mı alıyorlar, bir sürü sorular, endişeliyim ilk gebeliğim 😧
Gamze41 Sirin_Melis Sirin_Melis ultrasona giriyorsun öncelikle. Bebeğin ense kalınlığını fln ölçüyolar. Sonra kan veriyorsun oda 15 gün sonra çıkıyor. Ben yaptırdım hiç bişey çıkmadı. Genel kontroller korkulacak bişey yok 🥰
Msde_srds Sirin_Melis bizim sonuç kötü geldi ama doğruluk derecesi ne kadar bilmiyorum yarım randevumuz var başka bi test yapılacak 😔😓
xserifebl Sirin_Melis biz özelde 170 lira vermiştik. Hatta yaptırdığım için bi çok etrafımdaki akrabalarım kızmıştı. Sonucu kötü gelse kabul etmiycekmisin neden yaptırıyorsun diye ama alakası yok yani senin de etrafında varsa böyle diyen asla kulak asma sadece kan veriyorsun. Sonucu 10 15 gün sonra çıkıyor. Doğruluk payı zaten %100 olmuyor rahatlıkla yaptır canım. Hatta doktorunun sana önerdiği tüm testleri yaptır.
Gizemkurt35 Gamze41 kan testi yapılacak ya Aç vs gitmemize gerek var mi? Biseyler yemek etkiler mi ? Bulantım var yarın gidicem bende aç gidersem baya kötü olurum ne yapmalıyım ?
Eylosunannesi Ultrason cihaziyla detayli kontrol yapiliyor, sonrasinda kan tahlili aliyorlar. Tahlil sonucu 1 hafta sonra cikiyor ve sonucu da kendi doktorunuza goturuyorsunuz. İnsallah temiz sonuclar alirsiniz. 🙏🏻
Annelog 13 haftalık gebeyim Haftamda ikili tarama testi yapıldı ilk ultrason ile bakıldı sonra kan verdim sonuçları beklyrz
Esraadem Eylosunannesi yok hayır kendi kadın doğum doktorum önce muayne etmişti sonra muayne sonucuna göre kağıda bir şeyler doldurmuştu bizde hastahanenin kan verilen yerine gidip o kağıda göre kan verdim 4 gün sonra sonucu çıktı
Loveme Benimde 10 gün sonra bir randevum var ikili tarama testi yaptırmayan var mı aranızda çünkü doktorum yaptırmak isterseniz dedi ben anlamadım yapılmamasının bi sakıncası var mı
Sirin_Melis Loveme ben 2 Li testi kaçıranlar için 14 ile 22 haftalar arası 4 lü test yaptırılıyor diye biliyorum. 2 Li test gibi o da aynı kromozomsal hastalıkların riskini ölçmek için
Burcakoca2526 Loveme Ben karantina sürecinde olduğum için yapılması gereken haftaları kaçırmıştım, daha sonraki rutin kontrolümüzde doktor ultrasondan bakarak ense kalınlığının normal olduğunu ve burun kemiğinin de oluştuğunu söyledi. Yaptırmak zorunda değilsiniz tamamen sizin tercihiniz 🌸
sedass3 Loveme merhaba bende yaptırmadım ikili tarama testini. Doktorumuz baktı ultrosonda ense kalınlığında anormallik yok dedi. sonuç kötü çıkarsa aldıracak mısın dedi bende hayır dedim o zaman yaptırmana gerek yok dedi bende yaptırmadım. Ne çıkarsa çıksın Allahtan gelene razıyım..
_glc1991 Loveme ben yaptırmadım kesin sonuç vermiyo bebeğin down sendromlu olma ihtimalini yada olmama ihtimalini söylüyor yaptırmaya gerek duymadım çok araştırdım youtubedan video falan izledim yaptıranlarda gerek yok falan diyor tabi genetik bi durum yoksa yada yaşınız çok geç bir yaşsa hamikelik için yaptırın
arzumrt Benimde 3 gün sonra ikili tarama testim var. İnşallah bebişlerimiz sağlıklıdır🙏🏻 Heyecanlıyım,umarım bir sıkıntı çıkmaz.12 haftalık hamileyim bende😊
Gzrilknur Şehir hastanelerinde ücretsiz. İki hafta sonra yaptıracağım. Geçen sene de yapılmıştı. 11 haftalık gebeyim 😍