Minikmucizem199 imren91 bende hep erken doğum dan korkuyordum ki 41 haftalık olduk gelen yok inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız ya
ecembugra53 imren91 canım ben ilk önce suni fitil verdiler denediler rahim yumuşaması için 😂sonra seruma geçtiler herkesin bir olmuyor ki 😂 bende 1 cm açıklık vardı o kadar sancı cektim sonuç 😂 spinal sezeryan oldum 😂🙂