Atesbeyinannesi Eylul58 Canım şöyle anlatayım sana bir özel hastanesi yok hamileyim ilk haftalarda çoruma gitmek zorunda kalıyordum sonra buradaki devlet hastanesine gittim mecburen çorum uzak diye bir şey almak istesen belli birkaç mağaza var sadece yine çoruma gitmek zorundasın 😅 avm var ama 3 4 mağaza var sadece hadi onu da hallettim diyelim bizi dış karakola verdiler köydeyiz şu an merkezden 50 km uzaktayız bildiğin doğudaki köylerden herhangi bir farkı yok bütün gün evin içindesin ve eşim çok yoğun çalışıyor yani en azından doğuda olsa tazminatı var bu kadar çalışmaya dersin o da yok yani buradan gidersem bir daha amasyanın asını duymak istemiyorum 😅😅
Eylul58 Atesbeyinannesi Dediğin gibi canım buranın aynısı o zaman tazminat farkıyla sadece😞 Bizde 1 bucuk saat yol gidiyoruz hastane için Elaziğ’a
celikbebeklerr Eylul58 biz de samsunluyuz canim, samsun bafrada eşimin gorev yapan devreleri cok rahatlar oraya da bakabilirsiniz ama samsun ladik’te de komando var, eger nokta atışı yerler yazabilirseniz bafrada rahat edersiniz :)
annee27 Eylul58 tuncelide migros bile var hafta sonlari ovacik yolunda mangal yeni acilan sahil yolu parkinda gzl bir yuruyus yazlari ovacik ve sinan plajinda yuzmek siz degerlendirememissiniz demekki cok gzl doguya tek tercih vericez biz oda tunceli bnm esim astsubay izmiri tavsiye ederim deniz ayaklarmn altinda cocugunuzda varsa istediginiz aktiviteyi yapabilirsnz. Haftasonlari yuzmeye cocugunuzla avmdeki eglence merkezlerine gidebilirsiniz ama pamdemi surecinde paristede olsa mlsf pek bisey mumkun olmuyor. Ins. Asi sayesinde yazq kadar biterse bu illet burada rahat edersiniz tabi bornovaya dusmediginiz surece orasi kaydirmaymis galiba
MerveKaya38 annee27 Tunceli güzel şuan burdayiz yazın her yer gittik gezdik tek sıkıntısı hastane ve drlari onlarda olsa daha iyi olur . Bu arada Pembis home bile var 😂
Eylul58 annee27 Tunceli merkez de vardır söylediklerin doğrudur, bize ilçeden çıkmak yasak merkeze gidemiyoruz, mazeret izinleriyle ancak hastane için Elazığ a gidebiliyoruz.. Teşekkürler 😊
Nurgull__ Busra3509 çalışma koşulları nasıl peki yoğun mu çalışıyolar bizde doğudayız şimdi ama batıda o tarafları yazmayı düşünüyoruz
Busra3509 Nurgull__ esim motorsiklet jandarma benim. Hafta sonlari evde hafta ici calısıyor 8.6 Ekstra görev olmadkca evde genelde hafta sonu
Nurgull__ Doğu görevi içinde Şırnak Cizre iyi kızlar yazmayı düşünürseniz benim eşimde uzm jandarma lojmanları falan yeni 2018 yapıldı şehirde güzel avm bile var özel hastanede var Şırnağa göre daha gelişmiş kiralarıda gayet uygun evleri de yeni hep
Sedosss2 Nurgull__ bence de.. bizde cizredeyiz bir çok batı ilinden daha gelişmiş şahsen ben hiç sıkılmıyorum. Çok şükür aradığım her şeye de ulaşıyorum. 5. Bölge için en iyi yer diyebilirim ama artık burası da kolay kolay her yazana çıkmıyor diye biliyorum
Tuba18 luckymother işte buna da şükür diyorum onlar olmasaydı 😅korona yokken de eve kapalıydım şuan yine aynı şekilde eve kapalıyım zaten köy