celikbebeklerr Eylul58 benim eşimde jandarma astsubay, şırnaktayiz bu sene batıya dönüyoruz. Sinop yazalim diyoruz, yazdığımız yerler gelir inşallah. Allah yardimciniz olsun💟
Eylul58 celikbebeklerr Bizde karadeniz taraflarını düşündük memleketimize (Sivas) de yakın olduğu için İnşaALLAH iyi yerler çıkar hepimize de 💕
Sedosss2 celikbebeklerr benim eşimde Samsunlu Salıpazarından. Astsubay jandarma ve şırnaktayız 😅 görünce yazmak istedim :))
Eylul58 luckymother Alay komutanı uzatmayla gelmesin kimse demiş, bizim kaldığımız yer çok kötü olsa da torpilli olanlar burayi tercih ediyormus genelde dogu görevi icin rahat diye beşinci bölge olduğu halde
celikbebeklerr Eylul58 biz de samsunluyuz canim, samsun bafrada eşimin gorev yapan devreleri cok rahatlar oraya da bakabilirsiniz ama samsun ladik’te de komando var, eger nokta atışı yerler yazabilirseniz bafrada rahat edersiniz :)
Atesbeyinannesi Eylul58 Canım benim eşim de astsubay jandarma şu an amasyadayız bizimde doğu tayinimiz çıkacak bu yıl kısmetse ama batı tayini olacaklara tek tavsiyem sakın Amasya yazmayın 😑
Minigim20 Eylul58 canım benim eşim de uzman biz şuan Çanakkale’de görev yapıyoruz küçük sakin bı yer çok fazla olanak yok sosyal açıdan falan bizde bu yıl butona bastık doğuya gideceğiz benim eşim asayiş olarak çalışıyor yoğun sürekli tabi her ilçesi bir değildir iş olanağı olarak hakkınızda hayirlisj olsun
Eylul58 Minigim20 Eşim de asayiş canım Canakkaleyi düşündük aslinda bize fazla uzak diye vazgeçmiştik, iyiki diyelim o zaman 🤗