Kızlar 2 gün önce şiddetli ishal ve kusma kombosu vurdu beni 😅 Neye uğradığımı şaşırdım yani o derece. Sonra belimde hafif ağrılar hissetmeye başladım. O kadar hafif ki farketmem için baya bi sürmesi gerekti. Gece uyuduk ertesi gün yani dün yine devam etti o ağrılar. Gece yataktayken eşim rahatsız olduğumu farketti durumu söyledim dakika tutsana dedi. 25 dk bir geliyordu ve belimde o ağrı olduğunda karnım taş gibi kasılıyordu. Dedik herhalde sabaha kadar artar gün icine doğururum yani😅 ama artmadı.. Artmadı ama durmadı da, şuan bile 20 dk bir oluyor aynı kasılmalar ama sorun şu ki ağrı çok çok hafif. Ağrı denmez bile, rahatsızlık veren bir his. Doktoru bunun için arayıp rahatsız etmek veya hastaneye gitmek istemiyorum çünkü başka belirtim yok gibi henüz. Sizce bu ne ?