MinnakLiva sabirsizanne111 Doktorunuzu değiştirin sevmiyorsanız benim doktorum çok tatlıydı onun yüzü suyu hürmetine gidilirdi 😊
minik_kalbim sabirsizanne111 4 hafta arayla mutlaka giderim.Ama bu ay 2 hafta gecti kontrolün üzernden 27+6iken gittim sonra 30+0 yine gittim.Artik bi sorun cikmazsa insallah 34 de giderim.
Cansu57 sabirsizanne111 bende 15. Hafta gitmiştim canım 1 ay sonra gel demişti ancak ben detaylı ultrason zamanı gittim 23te şimdi de 28de gidicem