sabirsizanne111 Kızlar en son 14 haftalıkken hastaneye gittim. Doktorum 1 ay sonra gel dedi 18 haftalıkken oluyor yani sizce 2 3 hafta daha bekleyip 20 21 haftalıkken detaylı ultrasona mı gitmeliyim. 18. Haftada yapılacak herhangi birşey varmı
edanuur sabirsizanne111 Kız maşallah nasıl durdun yaaa benm su dönemde bile gözüm hastane ariyor sürekli birşey mi oldu hissi cok berbat Maşallah sana 🌹
Bseda sabirsizanne111 bence hiçte sabırsız anne değilsin😂😂🤭 ikili tarama testlerini yaptırmışmıydın? Yani bir sıkıntın yoksa beklenir tabide ben olsam giderdim çünkü Allah korusun o aralıkda bişey olsa vicdanen kötü hissedersin canım
haziranin25i sabirsizanne111 detaylı ultrason 20 24 haftalar arasında yapılıyor kuzum 18 inde gidip 22 haftanda gidip detaylıya girebilirsin 🤗
sevgisevgi sabirsizanne111 ben de en son 1.5 ay once gitmistim kontrole. simdi 23. haftadayim yarin detayli ultrasona girecegim.
sabirsizanne111 edanuur 2buçuk sene sonra geldi mucizemiz. Rabbim sabrı öğretti gelsi ya birley olmaz çok şükğr modundayım şuan daha 16+4deyim henüz beklemiş sayılmam 😂😂 bir bakmışsınız yarın hastanedeyim
sabirsizanne111 Bseda ikili de bi sorun çıkmadı 3lüye gerek duymadı doktorumuz hastanemiz ilçede biraz uzakta eşimin işinden dolayıda oek izin alamıyor 2 buçuk sene sonra kavuştuk mucizemize Rabbim sabrı çok güzel öğretti bize 🥰
nagehan_ Önemli olan hafta hafta gelişimi aylara takılmayın doktorunuz dediyse ona göre gidin bence ☺️ 1.5 ay uzun olabilir 💕
sabirsizanne111 nagehan_ teşekkür ederim hemen randebumu alayım bende rahat edemem zaten de belki durabilirmiyim diye bi deneyim dedim yok bacım durulmuyor
Bseda sabirsizanne111 doğu tarafındasın galiba Allah kolaylık versin sağlıkla kucağına alırsın insallah 🤲🏻
Sibelrx 7 haftalikken gittim bende suan 10+3 haftaligim 2 hafta sonra gidicem hastalik var fazla gitmek istemiyorum sonucta cocuguda etkileyen bi hastalik
cgelmas sabirsizanne111 mutlaka gitmelisiniz doktorun dediği zamanlarda belki ters giden bir durum olabilir
sabirsizanne111 MinnakLiva hastaneye gitmeyi çok sevmiyorum aslında fobim var resmen özellikle şu doktorların niye geldin dermişcesine bi tavrı varya beni geriyor
MinnakLiva sabirsizanne111 Doktorunuzu değiştirin sevmiyorsanız benim doktorum çok tatlıydı onun yüzü suyu hürmetine gidilirdi 😊
UrazyadaMasal sabirsizanne111 detaylı ultrasona Dr un yönlendiriyor ayrı bir yerde yaptıracaksanız ordanda önceden randevu almanız lazim
sabirsizanne111 UrazyadaMasal evet ayrı biryerde yaptıecaz çok fazla bi seçeneğiz yok tek bi hastanede yapılıyor o yüzden hazır 😂
sabirsizanne111 Bseda yok trakyadayım da kırklareli imkanlar burdada kısıtlı çözebilmiş değilim henüz 😂😂
3prensesannesii Bende en son 12 haftalıkken gitmiştim Şuan 16 haftaligim birdaha ki kontrole 20 haftalıkken gideceğim çok sık gitmeye gerek yok bence 😊