Hanif [bilinmeyen] doktora sormadınız mı peki yumurtası var derken hocam kız mı erkek mi diye ? Yani benim kafamda en ufak bir soru işareti oluşsa doktoruma o an soruyorum 😁
Elif1147 Hanif ya bir doktor yumurtalık terimini erkek için kullanmaz canım ben mimarım yıllarca fen okudum ki bir doktor asla yumurtalık terimini bir erkek için kullanmaz arkadaş yanlış anlamaz bence
Elif1147 [bilinmeyen] evtt bende yumurtalık var sende de var haberin olsun erkek olsaydı testis var derdi doktorun yumurtalım var demezdi azıcık araştır bilgilen canım
Hanif Elif1147 bende o şekilde biliyorum Canım haberim var ama yazılanlar sürekli bir muallak olunca insan anlam veremiyor o yüzden en mantıklısı da doktoruna sorması o yüzden bende doktoruna sor dedim 👍🏻
Elif1147 [bilinmeyen] yunurtalık ne zaman o oldu 😂sen olayı çok yanlış anlamşsn canım koptum suan sana😂 eğitim şart😂
Edayekta [bilinmeyen] benimkide ayni oldu ozel goremiyorum gostermiyo dedi ayni gun deblet erken dedi bir hafta sknra ozelde erkrk dedi