34_21_23 ben laboratuvar kimyageriyim,hem hemde kan bankası sorumlusuyum Bu işin icindeyim uzun yıllardır Ben bile kırk kere düşünerek yazdımki telaş yapmasın. Şuan telaş yapıp tahlil verse lökositi tavan değerde cıkar streslede yükselir O da iyi niyetlidir belki kimseyi kırmak istemem 🥰🥰🙏