Eğer cok yüksek olsaydı oraya görüldü yerine sayısı yazılırdı Kültür istememiz için hastanın eritrosi ve lökosit değerinin cok yüksek olması gerekir Yüksekse sizin kültürü kanlı-emb denilen plaklara ekiyoruz sonucunuzda hangi bakteri oldugu görülüyor Ecoli mi salmonellamı gibi Doktor gerekli görürse o da