1,5 yıl önce yatırmıştım Istanbul da okmeydani hastanesinden direk tıbbi genetikten sıra almıştım herhangi bir sevk yapılmadı dr sadece neden geldiğimi sorunca 3 düşük oldugunu soyledim trombofoli ve kromozon testi yapıldı bana kromozon testi yaptıracaksanız eşinizde yanınızda olsun beraber girip kan veriyorsunuz