irem o plt değil canım plt trombosit değeri rutin kan sayımında bakılır. Benim plt değerim her zaman gayet iyi oldu ama pıhtılaşma bozukluğum var. Önerim hem genetik bölümüne gitmen hem de romatoloji. Romatolojik sebeplerden dolayı da olabiliyor. Benim genetik testlerim temiz çıkmıştı ama antifosfolipid antikor sendromu var, romatolojiye gidince öğrendim. Plt iyi çıktı deyip aman ha vazgeçme plt ile ilgisi yok sadece