Drottin Esilamm resmen tarifler Aynı 4 kadından 2 inde goruluyormus bu durum inanır mısınız ben kemiklerin sesini duyuyorum kıkırdak gibi ses geliyor 😖😖
Aysimaveannesi Esilamm 30 haftalik hamileyim yaklasik bir aydir agriyor cok berbat bi durum yaa oturamiyorum kalkamiyorum yatamiyorum hayat durdu resmen yaa hic birsey yapamiyorum agridan doguma kadarda gecmiyecek sanirim gecsede bu agridan hepimiz bi kurtulsak ya😔😔
Aysimaveannesi Drottin gercekmi insallah yaa benimki siddetli geciyor hemde insallah kolay olur dogum
Ciara93 Esilamm bende de var o yüzden sordum canm kaç hafta diye, bende 30 haftadayım aynı şey var ilk gebeliğimde de olmuştu Doğuma kadar sürecek endişelenme 😋
Aysimaveannesi Aydaozk aynen canim ya o haliyi duzeltmek bile zulüm gibi geliyor insana seni cok iyi anliyorum
Aydaozk Aysimaveannesi hemde ne zulüm canım koltuğa otursan kalkmak zulüm yatağa yatsan sağa sola dönmek zulüm 😞🙄 allah sağlıkla kucağımıza alabilmeyi nasip etsin inşallah
Aysimaveannesi Aysdel merhaba canim benimde sol tarafimda agri var sagda hic yok aceba herkezmi oyleki
gizemgnll Esilamm bende de oluyor bikaö haftadır 35nci haftamdayım erken doğum riskim de var korkuyorum valla. Bnmki hem agrı hem iğne batması gibi tuhaf bişey
durumm35 Benim de ağrıyor sanki doğum yapacakmışım gibi geliyor. Ağrıdan yürüyemiyorum bazen.Bugün doktora açile gittim korkudan.Nstye aldı sıkıntı yok dedi.Sadece bebek ayaklar aşağıda ters dönmüş acaba ondan mı oluyor bilemedim 😞
seoz Aysimaveannesi bende ayniyim ya ama daha 15.haftadayim sol tarafi agriyor bicak saplanir gibi neden acabaa
Gebbe Drottin ay bu yorum çok hoşuma gitti🤣oğlumda hiç böyle bişey yaşamadım ama simdi 36 haftalık hamileyim kızıma yürürken çatimda kemikler kuturduyo resmen yorulunca hele hiç yürüyemiyorum bugün aynı şey popoma olmaya başladım dogurcam heralde diyorum 🤣
Aysimaveannesi seoz benim bildigime gore ebeye sormustum bebis buyudugu icin bide doguma hazirlaniyormus vucut oyle soylediler
Retina Hanımlar öncelikle magnezyum kullanıyormusunuz? Kullanmıyorsanız hap şeklinde olanı magosit doktorunuza danışarak başlayın birde mutlaka maden suyu sade tavsiye ediyorum.
Oykubrkn Aydaozk bende aynısını yaşadım halıyı düzeltirken fena acıdı otururken kalkarken yürürken wc giderken sanki hep bebek çıkacakmış gibi o an acıyor bende yalnız değilmişim Bu arada bende 34+4 haftadayız bizde
Aydaozk Oykubrkn yok canım yalnız değilsin 🤗aynı acıyı çekenler olarak burdayız 🙈 Rabbım doğdukları günü de görmeyi nasip etsin inşallah 😍🤲🏻
MerveSara Haftadayım , bende de yaklaşık iki haftadır var aynı ağrı, çatı ağrısı diye geçiyor internette . Normalmiş 🤗