Al benden de okadar ama benm tek tarafta ağrı var oda sol da yatağa yatınca daha cok ağrıo sanki cıkcak mış gibi yerinden uyurken döncem o ağrı beni uyandıruo sabah ilk uyandığımda üstüne başamıcak gibi hissediyorum ki benm bebeğim daha makat gelişinde 35 deyiz üstelik