UmutveAnnesii hic ümidini yitirme canım. Bende 3 ay klomifen ve 2 ay catlatma iğnesi oldum, tam umudumu kaybettim derken hamile olduğumu öğrendim. Ayni düşünceler ve hisler bendede vardi ama lütfen ümidini kaybetme. Yavrun geleceği vakti biliyor ve rabbim ne zaman nasip ederse, o vakit yavrun tutunacak sanada yeter ki sen moralini yüksek tut