afrasil evet engel değil zamanı vardı işte Rabbim ol dedikten sonra birde bende umudu kesmıstım zamana bıraktım haberını aldım konuşanlara hep demeye başladım Rabbım isterse olur cok istiyorsanız siz yapın diye ne yapayım psikolojık baskı yapıyorlar cok kötü ve ınanın psikolojı ile alakalı cok neden olmuyor demedım hiç hep Rabbımden bekledım elbet zamanını bılır diye