Emel0108 ben de hamileyim diye hiç bir şey kullanmadım hata etmişim. İyice azdı çok kötü oldum en son kontrolde doktora sordum iki ilaç verdi biri anestoldu. Kullanıyorum bir haftadır. Tamamen geçmese de bayağı ağrısı rahatladı. Siz de doktora gidene kadar en azından zeytinyağı sürün ve oluşan memeleri içeri itmeye çalışın. Dışarıda kaldıkça çok daha fazla ağrı yapar.