Ben doktoruma söyledim o da procto glyvenol yazdı bir de anestol. Proctoyu başta düzenli kullanmamama rağmen iyi geldi. 2 gün sabah akşam ışık suyla yıkadım ve o bölgeye sürdüm kremi. Acısı geçti ama meme kalmıştı. Şimdi o da geçti çok şükür. Ben kabız fln da olmamıştım aslında. Bir günde oluvermişti. Bol bol su içtim bir de.