Beyzabuglem bnim de 9 saat hareket etmiyor diye 15:30 Kadın Doğum acile gitim utrasonda.baktılar Altan muame etti nst e bağladılar bebek hareketini say dedi bebeğim net e hareket etti ve düzenli hareket ettiği halde o gece hastanede kalmamı istedi doktor iki sate br nst e bağladılar sürekli bebeğin hareketini takip et dediler çok şükür ertesi günde herşey normaldı taburcu ettiler beni 39+1 günlüktüm tabi keşke sizi bırakmasaydı doktor sizi uzman dıntur görmedi demeki görseydi taburcu etmezdi acildeki umursamıyorlar inşallah bebeğin iyidir cnm yarın kendi doktoruna git ihmal etme Rabbim sana bağışlasın yavrunu🤲