Sedamurat emineyavuzhan evet kuzum gittim gördük keseyi allaha şükür 5.80 mm yazıyo🥰🥰sen ne yaptın gittinmi balım
emineyavuzhan Sedamurat bende gittim canım benimde kese gözüktü çok şükür 15 gün sonra kalp atışını duyarsın dedi doktor
emineyavuzhan Nurtrky maşallah canım benim daha 5 haftalık sadece keseyi gördümmm 15 gün sonra Allah’ın izniyle kalp atışını duymaya gideceğimm
Sedamurat emineyavuzhan aynen aşkm ayın 18 inde tekrar gidicem inşallah hayırlı olsun canım allahım sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 💜
Yesimykc emineyavuzhan benimde yarın 6 + 2 olucak randevum var insallah keseyi ve kalp atisini duyarim
emineyavuzhan Yesimykc duyarsın canım benim 5 haftalıktı diye kalp atışına daha erken dedi doktor muayeneye gitmeden 2 litre su iç canım idrara sıkış daha net gözükür
Yesimykc emineyavuzhan bende onu düsünüyorum 2 gündur sıkısık mi olmam lazim diye doktor da bisey demedi tesekkur ederim
emineyavuzhan Yesimykc 2 gün değil canım gitmeden iç gitme lavaboya tut ultrasonda hemen belirginleşiyor kese