emineyavuzhan Kızlaarr yarın keseyi görmek için hastaneye gideceğim Ama içim kıpır kıpır inanılmaz heyecanlıyım Bana çok dua edin İnşallah bi aksilik çıkmaz 6.haftaya gireceğim yarın 🙈Çok değişik bi duygu 🤭
Betll_72 emineyavuzhan aynen ben daha ufakken gitmiştim dedi ki kese yok o kadar ufakti yani sonraki.hafta gel dedi ben bi kuruntu yaptım kimyasal gebelik falan mi diye haftaya gittim hem kese hem kalp atışı 2 si birden oldu muhteşem bisey😍😍
Tugcek33 emineyavuzhan doktor sana ikiz gebelik olabilir demişti dimi🙈 inşallah sağlıklı bir gebeliktir🥰
Nurtrky emineyavuzhan yarın bende gidicem kese görmek için aynıyız seninle çok heyecanla inşallah güzel haberler alırız🙏
Hamidekskr emineyavuzhan engüzel heyecanlar onlar ama gözükür gözükmese bile şakın endişe etme 8. Haftaya kadar gözükmeyen insanlar var inşallah gözükür allahım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin bende 5+5 de görmüştüm
emineyavuzhan Betll_72 İnşallah bende aynılarını yarın yaşarım 🤲🏻 Bana da dış gebelik olabilir dedi betam da 560 falandı geçen Pazartesi günü
iremby Betll_72 kac haftalikti hem kese hem kalp atışı gördüğünüzde karından ultrasonla mi dinlediniz?
emineyavuzhan Tugcek33 Demedi ama olabilir belki ben çok istiyorum ikiz olmasını 🙈🙈 İnşallah ikizdir canım
Yagmurr277 emineyavuzhan benimde perşembe günü adetin 1 gün gecikmesiyle hcg 750 çıkmıştı yarın randevum var kaç çıkacak kese görünecek mi acaba çok heyecanlıyım aynı zamanda çok korkuyorum
Nurtrky emineyavuzhan ben akşam gidicem benden önce gidersen yaz sende merak ettim inşllah güzel şeyler duyarız çok heyecanlıyım tuhaf bir hisse büründüm böyle
Sedamurat emineyavuzhan bende yarın gideceğim keseyi görmek için inşallah ikimizde güzel haberlerle döneriz 🥰🥰