damlali Kediannesi123 bende progestan alyorum alttan su gibi oluyor bazen bilemedim bende korktum simdi
damlali Kediannesi123 yok gitmedim canım alıyorum halen ilaçlandır diye dedim kanamam olduğu icin verdiler
My12 Kediannesi123 canım ben idrar yolu enfeksiyonu için fitil kullandım yatarken sabah uyandığımda iç çamaşırım ıslaktı doktorumu aradım fitilden dolayı oluyor dedi
Mavi87 Kediannesi123 canım korkma, kanaman yok çok şükür, şiddetli ağrında yok değil mi? Enfeksiyon bile olabilir.
Kediannesi123 damlali onu söylemedi normal akıntıdır dedi progestanı ağızdan almaya başladım o günden sonra zaten
svdmm16 Bu haftada bebeğin suyunun gelmesi imkansız zaten yarım çay bardağı su vardır dedi ve hareket ediyordu yaaaaa ☺️☺️ Minnack ayakları cıkmıştı
denizali_ Kediannesi123 amin canım benim hepimize geçmiş olsun Allah kucağımızı da boş bırakmasın insallah 🥰