denizali_ Kediannesi123 ilkin 2,5 aylıktı ve 9 ay ara verdim suan 18. Haftadayım suyum geliyor yatıp dinleniyorum tepelenmemek lazım bu işleri ciddiye alın su akıntı ne gelirse ihmale gelmez
Kediannesi123 denizali_ geçmiş olsun bu defa sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım yarın gidicem bakalım iyidir inşşallah
denizali_ Mnevvr53 aynen canım herkesin bedeni Rahmi vs aynı degil ben sancı bile çekmemiştim düşün doktora gidince kalbinin durduğunu öğrendim sonra suni sancı ile bebeği düşürdüm öyle iste Allah kimseye vermesin
svdmm16 Gizemhll sadece bu sabah kaltığmda çamaşırım Su gibi ıslanmıştı baya şaşırdım rengide beyazdı kokmuyordu
denizali_ Kediannesi123 yok canım bu su gelmesi suan hamileyim bebeğimiz de çok şükür iyi ama ilk çocuk kalbi durmuştu malesef 🥺
Kediannesi123 denizali_ gerçekten çok zor benim de ilk bebeğim 22 haftalıkken birden sancılarım başladı doğdu doğar doğmaz kalbi durdu seni çok iyi anlıyorum bir daha yaşatmasın Rabbim sağlıkla alalım kucağımıza miniklerimizi 😇
denizali_ Gizemhll kuzum valla evlendim hamile kaldım hemen ve doktor dedi yeni evlenen kişilerde çoğu düşükle sonuçlanıyor öyle sağlıksız bir gebelikti sonuçlarım da iyi çıkmıştı
Mavi87 Kediannesi123 ben okumuştum benzer yazı, bazen su kaçağı olabiliyormuş doktorun o yüzden görmek istemiş olabilir seni. İnşallah herşey yolundadır
Mavi87 Kediannesi123 bilemiyorumki tatlım olabilecek durumlar yazıyordu, bende de akıntı olmuştuda korkup araştırmıştım ama benim normal akıntı çıktı canım. Ben 10. Haftamdayım
Kediannesi123 Mavi87 bende 2 gün sonra 10 olucam umarım normal akıntıdır benim de kafam da çizmediğim şey kalmıyor kendimize yasaklamak lazım böyle şeyleri okumayı
Mavi87 Kediannesi123 canım korkma, kanaman yok çok şükür, şiddetli ağrında yok değil mi? Enfeksiyon bile olabilir.
denizali_ Kediannesi123 kıyamam ben sana ya ayy😓😓😓Allah kucağımızı boş bırakmasın canım çok zor ya 😢😢
denizali_ Kediannesi123 amin canım benim hepimize geçmiş olsun Allah kucağımızı da boş bırakmasın insallah 🥰