Gebelikten önce bıyıktı föndü filan 1 sene kadar düzenli gittiğim kuaförüme, özel bölge için sir ağdaya gidiyorum. 17. Haftaya girdim sayılır.Zaten benim 2 ayda anca alıncak hale geliyor, 2 kere gittim.Doktor yasaklamadı.
Hijyen kısmına gelince, ağdacı eldiven kullanıyor.Ben gelince benim gözümün önünde temiz makineye yeni ağda döküyor.Tahta spatula paketini yeni açıyor.Her sürüşten sonra yeni spatula kullanıyor.Uzanılan sedyenin kağıdını dahi değiştiriyor,eldivensiz iş yapmıyor.Çok dikkat ediyor ki bi kaç kişi önermişti zaten.Hem de çok nazik ve şekilden şekile girmiyorum.
Ha ilerde nolur bilmem,durum hassaslaşır doktor yasaklar filan,o zaman ona göre bir yöntem bakar araştırırım.