Valla ben ağdaya gidiyorum jiletle yaptığın zaman hemen çıkıyor ve beni fena kaşındırıyor hiç rahat edemiyorum. 24 haftalığım bu zamana kadar bir sıkıntım olmadı arkadaşım kuaför onda yaptırıyorum kullandığı herşey tek kullanımlık o yüzden hiç bir problem yaşamadım. Kendinü kasarsan ağda zararlı diyorlar diğer türlü zararını hiç duymadım.