Bende şampuqn olarak unibaby tercih ettim yalnız bebek çamasır deterjanı almadım tepki olarak algılamayın ama gereksiz buluyorum önceden büyüklerimiz neyle yıkardı bizimkileri sizler neden tercih ediyorsunuz bilgi alabilirmiyim bilmedğim için soruyorum