Ben de kullanıyorum bu ilacı prospektürün de aç karnına içilirse ishal yapabileceği yazıyordu. Doktorum bana çok rahatsız olursan 2-3 gün de bir içersin dedi. Ben her gün içiyorum bir rahatsızlık vermedi açıkçası çünkü birkaç vitamin takviyesi (gyrasanol, decavit) daha kullanıyorum dengeliyor birbirini diye düşünüyorum. Sanırım diğerleri de kabızlığa sebep olabiliyormuş