Ebru555
Suyuna zaten her kontrole gittiğimde doktorum bakıp sorun olmadığını söylüyor çok şükür hiç de olmadı ama akıntım baya oluyor hani ilk hamile oldugumdan beri oluyor son 30.haftamdan beri de baya arttı ama doktorum korkmana gerek yok dedi o olur dedi