Blueblt Kızlarrr o kadar çok akıntım oluyor ki. Ama normal bi akıntı değil çoğu zaman sümük gibi ben rengi bazen kahverengi bazen sarı oluyor muayene ye gittim bebeğimde sorun yok. Bu durumu yaşayan var mı bilgisi olan ? Lütfen bişey söyleyin
ipekkkkkkk7 Blueblt Bende geçen hafta kontrolumde doktoruma söyledim çok fazla olduğunu ama bana normal olur dedi
Seherkaraca Blueblt beyaz ve kokusuzsa normal demişti doktorum. Akıntı renkli ise enfeksiyon belirtisi demişti canım
SILA--123 benim sarı oluyordu enfeksiyon demekti antibiyotik kullandim simdi beyaz ama çok oluyor su gibi bacaklarima kadar islaniyorum
pinar55 Bende de çok var idrar tahlilimde enfeksiyon yok doktorum ikili fitil verdi ama devam ediyor hala
Blueblt Seherkaraca çokda su içiyorum zaten. Arada bi böyle oluyor korkuyorum . Doktoruma söylemiştim ama bi sıkıntı olmadığını söylemişti