Mervece06 Pln01 benimde sırtında açıklık var dedi daha detaylıya girmeden 3 günüm benimde zehir olmuştu Allaha şükür bi şey çıkmadı benim bir sürü yere yönlendirdi koşturdum durdum inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız
Gmksr paradiseeeeee evet kesinlikle çok memnun kaldım, herşeyiyle detaylı ilgileniyor bakıyor ve size de anlatıp gösteriyor
Meva_54 Pln01 yaaaa açıkçası zaten sürekli rutin kontrollrimize gidiyoruz .. doktrumz zaten güzel inceliyo.. Rabbim birşeyleri gosterckse gosterr gostermiycekse yine belli olmaz .. zaten 2 lı ve 3 lu testleride yapmadım.. Kafa karstrmaya gerek yok diye dusundum .. baklm herşeyin hayırlısı.. seninde baya bi strese girmeme sebep olmuslar ..
Pln01 Meva_54 aynen öyle canım bizi mahvettiler Allah nasip ederde 2. Çocuğum falan olursa asla yaptırmayacağım detaylı o derece psikolojimizi bozdular
Handeslife minikbaby06 benimde 20 ocakta randevum var 12+6 yım şu an ama benim doktorum beni çok üzdü ya… detaylıyı yaptıracam bende inş her şey iyi çıkar
Nesrincente paradiseeeeee ben yaptırdım acıkcası pek bısey anlamadım 5 dk falan sürdü oyle ozelde yaptıranlar fotograf video falan verilmedi ama sonucları doktoruma gosterdım bısey demedı cok sukur acıkcası ozelde pahalı geldı 500 TL
Handeslife Beyziikoo benim de tüm ölçümler iyi çıktı negatif çıktı sonuçlar da ama kan değerimde sıkıntı çıktı illa özel laboratuvara yönlendirdi 4000 TL gibi bir fiyat yaşımda 35 bence mutlaka gidin falan dedi kaç gündür canım çok sıkıldı… detaylıya gireceğim inş her şey yolunda ve iyidir 🙏🏻
Beyziikoo Handeslife Kan değerinizde nasıl bir sorun çıktı? 4000 tl olan ne test fiyatı falan mı? Bunaltmayın kendinizi Allah’ın izniyle bir şey çıkmaz ölçümleriniz iyiymiş💝
Brlelif Beyziikoo canım bnm de oraya randevum var cd fotoğraf falan verdiler mi nasıldı detaylı bi şekilde anlattı mı
Beyziikoo Brlelif Evet verdiler. Renkli yüzünün olduğu 1 2 poz, cd, detaylı rapor. Her şeyini de gösterdi bebek izin verdikçe, cinsiyet öğrenmediyseniz onu da söyler memnun kaldım yani 😊