Veraarkan Ya şöyle söyleyeyim hani memnun kalınacak bi şey yapmıyor. Yatıyorsunuz bütün organlarına ölçümlerine bakıyor size soru soruyor hatırlamıyorum ne sorduğunu bütün ölçümleri odasındaki hemşireye yazdırıyor rapor takipli olduğumuz doktorumuza gidiyor o da bakıyor çıktısını veriyor 😏
Herhangi bi görüntü verilmiyor ama böyle bi isteğiniz yoksa yaptırın özellere gitmenin amacı resim en azından benim için öyleydi bebekte sorun varsa bunu her doktor görebiliyor zaten ki bende var sanıldı ama devlette bakan doktorum hayır merak etme rahatsız olunacak bi durum değil dedi 🤗
Ben 16.haftamda muayeneye gittiğimde bana detaylı için randevu al dedi hemşire bende aldım 4 Aralığa verilmişti ben ekimde muayene olmuştum direk o gün detaylıya giriyorsunuz sonra doktora gidiyorsunuz😊