Huri54 NefesDeniz Hahahahah ilk gün ben bu yastığı istemiyorum deyip fırlatmıştım hatta içindeki şeyleri biraz azaltmak istedim falan ikinci gün hiç öyle hissetmedim yastıktan direk buna geçince bi afalladım galiba 😆
Mlk84 Ben e bebekten aldım iyi ki de almışım çok rahat uyuyorum. Sonrasında da çöp olacağını hiç sanmam oğlum ve eşim doğumdan sonra yastık senin olacak benim olacak kavgasına başladılar bile 🤣