Taze-Anne28 Çok gerekli bulmadığım bir şey. Sonuçta 3-5ay sonra durum bitiyor sonra bu yastık çöp olcak. Ama bel ve kalça ağrılarım gün be gün artıyor. Onlara bir çözümse alabilirim. Kullananların tecrübesine ihtiyacım var. Birde sonrasında emzirme yastığı gibi kullanılabilir mi. Ağrılara iyi geldi mi.
Melek2306 Taze-Anne28 merhaba ben çok faydasını gördüm rahat oluyor geceleri. Sonrasında emzirme yastığı olurmu bilemiyorum
Gizemceylan Taze-Anne28 ben 4. Aydan bu yana kullanıyorum memnunum benim ki u şeklinde olanlardan büyük yani emzirme yastığı olarak kullanılmaz o yüzden ama gerçekten faydası oluyo sırt desteği göbek kısmına destek bacaklarınız için de iyi
Huri54 NefesDeniz e bebekten aldım ben ters u şeklinde olandan içine gömülüyorsun uyurken sağa sola dönüyorum arkamdaki kısım belimi destekliyor ön kısıma da bacak atıyorum 🤣
Mrvalp9218 Benim ilk hamileligimin son üç ayi yazindi öyle iyi gelmisti ki çok rahat etmiştim ama ikinci hamilelikte üstümde yorgan olunca hiç rahat gelmedi nedense bu hamileligimde kullanamiyorum. 😊
Usanmaz Taze-Anne28 merhabalar ben kullandım ve cok memnun kaldım eşim bile dört gözle doğumdan sonra kullanmayı bekledi :) ama doğum yaptım şükür ve hala ben kullanıyorum aşırı rahat gerçi yeni yeni tekrar kullanmaya basladım toparlandıktan sonra :) ılerde cocugun etrafını desteklı oturtmak için kullanılabilir hatta emzirme yastıgı olarak da seklını gostermıslrrdi görselde oyle de kullanan cok var ben denemedim benmde u seklınde e bebekten almıstım kesnlkle tavsye ederm rahat 👍🏻
BebegimleYeniHayat_34 Taze-Anne28 iyiki almış eşim o kadar memnunum ki 18 haftadan beri kullanıyorum şuan 28 olduk bel ağrısı falan hiç yaşamıyorum çok şükür 50-60 TL arası birşey alın sizden daha değerli değil trendyolda almış benim eşim
MeLy90 Almadığıma çok pişman oldum o büyük yastıklardan. Her şeyi aldım ona gelince gerek yok dedim ama büyük bir ihtiyaç o yastık. Şimdi son1 ayım kaldı ondan dolayı almayacağım. Ama kimse benim gibi yapmasın, konforlu bir uyku için alınmalı.
Htcsmlmucize Taze-Anne28 4.aydan sonra kullanmaya başladım şuan 32 haftalık çok rahat ettim sırt bel desteği yaptığı için gece rahat ve ağrısız geçiriyorum tavsiye ederim emzirme yastığı olarak kullanılır mı bilmem🤷🏻♀️Birde ben trendyoldan aldım içi çok az geldi ben kendim doldurdum e bebeğinkine daha iyi diyorlar
archmom Htcsmlmucize aynen canım bende ilk trendyoldan getirttim asırı azdı içi ve kumaş kalitesini begenmedim ben biraz alerjik biriyim . O yüzden iade ettim ebebekten aldım çok memnunum . Doluluk sertlik kumaş çok iyi .
archmom Taze-Anne28 canım ben 19 haftalık hamileyim geçen hafta kullanmaya basladım . Sebebi agrıdan ziyade sürekli sırt üstü yatma eğilimi gösteriyordum . Hamilelik yastıgı bu anlamda sorunumu çözdü . Ayrıca çokta rahat. Hamileliğimin ilerleyen zamanlarında bacak arama yastık sokmam gerekeceğinden o sorunumuda çözecek . etrafına yastıklarla bariyer örmektense hamile yastıgı daha mantıklı geliyor . E bebekten almıstım . Yaklasık 80 tlydi sanırım . Asırı memnunum tavsiye ederim .
Htcsmlmucize archmom kesinlikle benim pandemiden dolayı iade etme şansım olmadı içini doldurdum ve yüzüne kendim örtü örttüm canım o yüzden yastığı tavsiye ederim ama trendyoldan değil e bebekten
Cagla- Bende bel fıtığı olduğu için almak şart oldu ama aldığımdan beri tv izlerken bile arkama koyuyorum çok kullanışlı. Ben e bebekten 70 liraya almıştım internet sitesinden fiyatına bakabilirsiniz u şeklinde olanlardan
63-16 Kesinlikle kullanılmalı ben hamile olduğumu öğrendiğim an aldım 😂sadece sola yatmamı sağlıyor ayrıca belimi destekliyor çok.. Kesinlikle gereksiz değil.. Diğer gebeliklere lazım olur o olmadı Bi yakınınıza verirsiniz yine çöp olmaz yani 🙃
ozgeetpc Taze-Anne28 16. Haftadan beri kullanıyorum benimle birlikte bir bütün haline geldi suan 34. Haftadayim asla gereksiz bir şey olarak görmedim. Ben karnımin üstüne çok fazla yattığım için erken almıştım dönmemi engelliyor. Belki ayrilamayip doğumdan sonra da devam ederim 😂