tashilal59 birde devlette istege baglı sezeryan yapmıyorlarya illaki mecburi olması gerekiyor o yüzden hersy normal göründüğü icin sezeryan isteme sansım zaten olmadı birde böyle olacagını asla tahmin edemezdim kaynanam korkma biz 2 saatte doguruyorduk eve gelince hic bişey olmams gibi oluyordu falan diyordu benimde ilk oldugundan oyle olucak sandım 😁